Hoe pakt BST het aan en wat krijgt u concreet in handen?

De kracht van BST is dat we samen met de ondernemer bepalen:

  • welke gegevens in kaart moeten worden gebracht
  • waar we antwoorden op willen hebben
  • wat de cruciale vragen zijn
  • welke informatie benodigd is
  • wat de doelstelling is van ons onderzoek.

Verzamelen van gegevens

Bij het verzamelen van de benodigde gegevens begint BST doorgaans bij:

  • haar brede scala bestaande relevante bronnen
  • externe bronnen op internet, bij overheidsinstanties waaronder Kamer van Koophandel, Ministerie van Economie, Ministerie van Ontwikkeling, Turks bureau voor de Statistiek
  • jaarverslagen van firma’s (concurrenten, potentiele klanten)
  • branche verenigingen en andere organisaties die bij de sector in kwestie behorenVervolgens legt BST directe telefonische en live contacten met:
  • specialisten in de desbetreffende sector
  • potentiële klanten
  • concurrenten
  • businessrelaties
  • relaties bij overheidsinstanties en bij andere bedrijven en organisaties

Waar nodig reizen wij naar een contactpersoon of informatiebron ergens in het land, omdat face-to-face contacten vaak onontbeerlijk zijn om aan de juiste informatie te komen.

BST verwerkt en analyseert de verkregen informatie en presenteert deze in een gedegen rapport waarmee u als ondernemer de haalbaarheid van uw businessplan kunt beoordelen en de juiste beslissing kunt nemen voor een go, no-go in Turkije.

Reacties zijn gesloten.